top of page

Support

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego

 

§ 1

Postanowienia wstępne

 

 

  1. Sklep internetowy Santa Sacks dostępny pod adresem internetowym www.santasacks.pl, prowadzony jest przez Stefana Jurczaka prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Phosphenes Stefan Jurczak, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 822-200-51-14, REGON 367356534.

  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do PrzedsiÄ™biorców korzystajÄ…cych ze Sklepu i okreÅ›la zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odlegÅ‚ość za poÅ›rednictwem Sklepu.

​

​

§ 2

Definicje

 

  1. Konsument - osoba fizyczna zawierajÄ…ca ze SprzedawcÄ… umowÄ™ w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest zwiÄ…zany bezpoÅ›rednio z jej dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ… lub zawodowÄ….

  2. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Phosphenes Stefan Jurczak, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 822-200-51-14, REGON 367356534.

  3. Klient - każdy podmiot dokonujÄ…cy zakupów za poÅ›rednictwem Sklepu.

  4. PrzedsiÄ™biorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebÄ™dÄ…ca osobÄ… prawnÄ…, której odrÄ™bna ustawa przyznaje zdolność prawnÄ…, wykonujÄ…ca we wÅ‚asnym imieniu dziaÅ‚alność gospodarczÄ…, która korzysta ze Sklepu.

  5. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez SprzedawcÄ™ pod adresem internetowym www.santasacks.pl.

  6. Umowa zawarta na odlegÅ‚ość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odlegÅ‚ość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecnoÅ›ci stron, z wyÅ‚Ä…cznym wykorzystaniem jednego lub wiÄ™kszej liczby Å›rodków porozumiewania siÄ™ na odlegÅ‚ość do chwili zawarcia umowy wÅ‚Ä…cznie.

  7. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.

  8. Zamówienie - oÅ›wiadczenie woli Klienta skÅ‚adane za pomocÄ… Formularza Zamówienia i zmierzajÄ…ce bezpoÅ›rednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze SprzedawcÄ….

  9. Konto - konto klienta w Sklepie, sÄ… w nim gromadzone sÄ… dane podane przez Klienta oraz informacje o zÅ‚ożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.

  10. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.

  11. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostÄ™pny w Sklepie umożliwiajÄ…cy zÅ‚ożenie Zamówienia, w szczególnoÅ›ci poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz okreÅ›lenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i pÅ‚atnoÅ›ci.

  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne sÄ… wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególnoÅ›ci iloÅ›ci produktów.

  13. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

  14. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

 

§ 3

Kontakt ze Sklepem

 

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa       

  2. Adres e-mail Sprzedawcy: info@santasacks.pl

  3. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 07114020040000340276884310

  4. Klient może porozumiewać siÄ™ ze SprzedawcÄ… za pomocÄ… adresów podanych w niniejszym paragrafie.

 

 

§ 4

Wymagania techniczne

 

1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglÄ…dania asortymentu Sklepu oraz skÅ‚adania zamówieÅ„      na Produkty, niezbÄ™dne sÄ…:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową

  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

  3. wÅ‚Ä…czona obsÅ‚uga plików cookies,,

  4. zainstalowany program FlashPlayer.

 

§ 5

Informacje ogólne

 

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za zakÅ‚ócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siÅ‚Ä… wyższÄ…, niedozwolonym dziaÅ‚aniem osób trzecich lub niekompatybilnoÅ›ciÄ… Sklepu internetowego z infrastrukturÄ… technicznÄ… Klienta.

  2. PrzeglÄ…danie asortymentu Sklepu nie wymaga zakÅ‚adania Konta. SkÅ‚adanie zamówieÅ„ przez Klienta na Produkty znajdujÄ…ce siÄ™ w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po zaÅ‚ożeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbÄ™dnych danych osobowych i adresowych umożliwiajÄ…cych realizacjÄ™ Zamówienia bez zakÅ‚adania Konta.

  3.  Ceny podane w Sklepie sÄ… podane w polskich zÅ‚otych i sÄ… cenami brutto (uwzglÄ™dniajÄ… podatek VAT).

  4. Na koÅ„cowÄ… (ostatecznÄ…) kwotÄ™ do zapÅ‚aty przez Klienta skÅ‚ada siÄ™ cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opÅ‚aty za transport, dostarczenie i usÅ‚ugi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie skÅ‚adania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli zwiÄ…zania siÄ™ UmowÄ… Sprzedaży.

  5. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.

  6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.

 

§ 6

Zakładanie Konta w Sklepie

 

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych imię i nazwisko, adres email, adres wysyłki.

  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.

  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytuÅ‚u jakichkolwiek opÅ‚at usunąć Konto poprzez wysÅ‚anie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególnoÅ›ci za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

 

§ 7

Zasady skÅ‚adania Zamówienia

 

  1.W celu zÅ‚ożenia Zamówienia należy:

  1. zalogować się do Sklepu;

  2. wybrać Produkt bÄ™dÄ…cy przedmiotem Zamówienia, a nastÄ™pnie kliknąć przycisk „Do koszyka”;

  3. zalogować siÄ™ lub skorzystać z możliwoÅ›ci zÅ‚ożenia Zamówienia bez rejestracji;

  4. jeżeli wybrano możliwość zÅ‚ożenia Zamówienia bez rejestracji - wypeÅ‚nić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastÄ…pić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyÅ‚ki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeÅ›li sÄ… inne niż dane odbiorcy Zamówienia,

  5. kliknąć przycisk “Zamawiam i pÅ‚acÄ™”/kliknąć przycisk “Zamawiam i pÅ‚acÄ™” oraz potwierdzić zamówienie, klikajÄ…c w link przesÅ‚any w wiadomoÅ›ci e-mail,

  6. wybrać jeden z dostÄ™pnych sposobów pÅ‚atnoÅ›ci i w zależnoÅ›ci od sposobu pÅ‚atnoÅ›ci, opÅ‚acić zamówienie w okreÅ›lonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.

 

§ 8

Oferowane metody dostawy oraz płatności

 

  1. Klient może skorzystać z nastÄ™pujÄ…cych metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:  a. PrzesyÅ‚ka kurierska,

  2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności

      a. PÅ‚atnoÅ›ci elektroniczne za poÅ›redictwem serwisu PayU

      b. PÅ‚atność kartÄ… pÅ‚atniczÄ… za poÅ›rednictwe serwisu PayU

    3. SzczegóÅ‚owe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod pÅ‚atnoÅ›ci znajdujÄ… siÄ™    za stronach Sklepu.

 

§ 9

Wykonanie umowy sprzedaży

 

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży miÄ™dzy Klientem a SprzedawcÄ… nastÄ™puje po uprzednim zÅ‚ożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocÄ… Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.

  2. Po zÅ‚ożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwÅ‚ocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednoczeÅ›nie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjÄ™cie do realizacji nastÄ™puje poprzez przesÅ‚anie przez SprzedawcÄ™ Klientowi stosownej wiadomoÅ›ci e-mail na podany w trakcie skÅ‚adania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oÅ›wiadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjÄ™ciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilÄ… otrzymania przez Klienta powyższej wiadomoÅ›ci e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży miÄ™dzy Klientem a SprzedawcÄ….

  3. Dostawa Produktu do Klienta jest odpÅ‚atna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opÅ‚aty za transport, dostarczenie i usÅ‚ugi pocztowe) sÄ… wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakÅ‚adce „Koszty dostawy” oraz w trakcie skÅ‚adania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli zwiÄ…zania siÄ™ UmowÄ… Sprzedaży.

 

 

§ 10

Prawo odstÄ…pienia od umowy

 

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.

  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które sÄ… dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.

  4. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objÄ™cia w posiadanie pierwszej z rzeczy.

  5. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.

  6. OÅ›wiadczenie może być wysÅ‚ane za pomocÄ… tradycyjnej poczty bÄ…dź drogÄ… elektronicznÄ… poprzez przesÅ‚anie oÅ›wiadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez zÅ‚ożenie oÅ›wiadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostaÅ‚y okreÅ›lone w § 3. OÅ›wiadczenie można zÅ‚ożyć również na formularzu, którego wzór stanowi zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz zaÅ‚Ä…cznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiÄ…zkowe.

  7. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

  8. Skutki odstÄ…pienia od Umowy:

  • W przypadku odstÄ…pienia od Umowy zawartej na odlegÅ‚ość UmowÄ™ uważa siÄ™ za niezawartÄ….

  • W przypadku odstÄ…pienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwÅ‚ocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oÅ›wiadczenia Konsumenta o odstÄ…pieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego pÅ‚atnoÅ›ci, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjÄ…tkiem dodatkowych kosztów wynikajÄ…cych z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtaÅ„szy zwykÅ‚y sposób dostarczenia oferowany przez SprzedawcÄ™.

  • Zwrotu pÅ‚atnoÅ›ci Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod pÅ‚atnoÅ›ci, jakie zostaÅ‚y przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodziÅ‚ siÄ™ na inne rozwiÄ…zanie, które nie bÄ™dzie siÄ™ wiÄ…zaÅ‚o dla niego z żadnymi kosztami.

  • Sprzedawca może wstrzymać siÄ™ ze zwrotem pÅ‚atnoÅ›ci do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesÅ‚ania, w zależnoÅ›ci od tego, które zdarzenie nastÄ…pi wczeÅ›niej.

  • Konsument powinien odesÅ‚ać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwÅ‚ocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowaÅ‚ SprzedawcÄ™ o odstÄ…pieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeÅ›li Konsument odeÅ›le Produkt przed upÅ‚ywem terminu 14 dni.

  • Konsument ponosi bezpoÅ›rednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeÅ›li ze wzglÄ™du na swój charakter Produkt ten nie mógÅ‚ zostać w zwykÅ‚ym trybie odesÅ‚any pocztÄ….

  • Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartoÅ›ci Produktu wynikajÄ…ce z korzystania z niego w sposób inny niż byÅ‚o to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

     9. W przypadku gdy ze wzglÄ™du na charakter Produktu nie może on zostać odesÅ‚any w zwykÅ‚ym trybie pocztÄ…, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, bÄ™dzie siÄ™ znajdować w opisie Produktu w Sklepie.

     10. Prawo do odstÄ…pienia od umowy zawartej na odlegÅ‚ość nie przysÅ‚uguje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:

  1. w której przedmiotem Å›wiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wedÅ‚ug specyfikacji Konsumenta lub sÅ‚użąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

  2. w której przedmiotem Å›wiadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczÄ™towanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze wzglÄ™du na ochronÄ™ zdrowia lub ze wzglÄ™dów higienicznych, jeżeli opakowanie zostaÅ‚o otwarte po dostarczeniu,

  3. w które przedmiotem Å›wiadczenia jest rzecz ulegajÄ…ca szybkiemu zepsuciu lub majÄ…ca krótki termin przydatnoÅ›ci do użycia,

  4. o Å›wiadczenie usÅ‚ug, jeżeli Sprzedawca wykonaÅ‚ w peÅ‚ni usÅ‚ugÄ™ za wyraźnÄ… zgodÄ… Konsumenta, który zostaÅ‚ poinformowany przez rozpoczÄ™ciem Å›wiadczenia, że po speÅ‚nieniu Å›wiadczenia przez SprzedawcÄ™ utraci prawo odstÄ…pienia od Umowy,

  5. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahaÅ„ na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogÄ… wystÄ…pić przed upÅ‚ywem terminu do odstÄ…pienia od Umowy,

  6. w której przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… rzeczy, które po dostarczeniu, ze wzglÄ™du na swój charakter, zostajÄ… nierozÅ‚Ä…cznie poÅ‚Ä…czone z innymi rzeczami,

  7. w której przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… napoje alkoholowe, których cena zostaÅ‚a uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastÄ…pić dopiero po upÅ‚ywie 30 dni i których wartość zależy od wahaÅ„ na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,

  8. w której przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… nagrania dźwiÄ™kowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczÄ™towanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostaÅ‚o otwarte po dostarczeniu,

  9. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjÄ…tkiem umowy o prenumeratÄ™,

  10. o dostarczenie treÅ›ci cyfrowych, które nie sÄ… zapisane na noÅ›niku materialnym, jeżeli speÅ‚nianie Å›wiadczenia rozpoczęło siÄ™ za wyraźnÄ… zgodÄ… Konsumenta przed upÅ‚ywem terminu do odstÄ…pienia od umowy i po poinformowaniu go przez SprzedawcÄ™ o utracie prawa odstÄ…pienia od Umowy,

 

§ 11

Reklamacja i gwarancja

 

 

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.

  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

  6. Sprzedawca ustosunkuje siÄ™ do żądania reklamacyjnego niezwÅ‚ocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje siÄ™ do żądania reklamacyjnego  terminie 14 dni, uważa siÄ™, że żądanie Klienta uznaÅ‚ za uzasadnione

  7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Sprzedawcy

  8. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. Sprzedawca dołączy też kartę gwarancyjną do sprzedanego Produktu.

 

 

 

§ 12

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

 

  1. SzczegóÅ‚owe informacje dotyczÄ…ce możliwoÅ›ci skorzystania przez Konsumenta z  pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„ oraz zasady dostÄ™pu do tych procedur dostÄ™pne sÄ… w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji spoÅ‚ecznych, do których zadaÅ„ statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod nastÄ™pujÄ…cymi adresami internetowymi UrzÄ™du Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

  2. Konsument posiada nastÄ™pujÄ…ce przykÅ‚adowe możliwoÅ›ci skorzystania z pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„:

  1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia siÄ™ do staÅ‚ego polubownego sÄ…du konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygniÄ™cie sporu wynikÅ‚ego z Umowy zawartej ze SprzedawcÄ….

  2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia siÄ™ do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczÄ™cie postÄ™powania mediacyjnego w sprawie polubownego zakoÅ„czenia sporu miÄ™dzy Konsumentem a SprzedawcÄ….

  3. Konsument może uzyskać bezpÅ‚atnÄ… pomoc w sprawie rozstrzygniÄ™cia sporu miÄ™dzy nim a SprzedawcÄ…, korzystajÄ…c także z bezpÅ‚atnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji spoÅ‚ecznej, do której zadaÅ„ statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

 

§ 13

Dane osobowe w Sklepie internetowym

​

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za poÅ›rednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.

  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za poÅ›rednictwem Sklepu internetowego zbierane sÄ… w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodÄ™ - także w celu marketingowym.

  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogÄ… być:

       a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyÅ‚kÄ… pocztowÄ… lub przesyÅ‚kÄ… kurierskÄ…, Administrator udostÄ™pnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub poÅ›rednikowi realizujÄ…cemu przesyÅ‚ki na zlecenie Administratora.

       b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu pÅ‚atnoÅ›ci elektronicznych lub kartÄ… pÅ‚atniczÄ… Administrator udostÄ™pnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsÅ‚ugujÄ…cemu powyższe pÅ‚atnoÅ›ci w Sklepie internetowym.

     4. Klient ma prawo dostÄ™pu do treÅ›ci swoich danych oraz ich poprawiania.

     5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbÄ™dnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwoÅ›ci zawarcia tejże umowy.

 

§ 14

Postanowienia końcowe

 

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów pÅ‚atnoÅ›ci i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpÅ‚ywajÄ… na realizacjÄ™ postanowieÅ„ niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie majÄ… zastosowanie powszechnie obowiÄ…zujÄ…ce przepisy prawa polskiego, w szczególnoÅ›ci: Kodeksu cywilnego; ustawy o Å›wiadczeniu usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ…; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

4. Klient ma prawo skorzystać z pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„. W tym celu może zÅ‚ożyć skargÄ™ za poÅ›rednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostÄ™pnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

bottom of page